ÇEVİRİ

Instagram Durum - Instagram için En İyi Durum Sözleri

 


Instagram Durumu: Tüm sosyal medya çevresinde Instagram, hayatın yansımasını ifade edebilen ve takip edenlerini büyütebilecek güzel resimlerle birlikte düşünceleri paylaşmak için en iyi platformdur. İnsanlar genellikle selfie, güzel fotoğraflar paylaşıyor, hashtag kullanıyor ve Instagram Durumlarını komik, yaratıcı veya ilham verici kelimelerle güncelliyorlar. Gerçekten, iyi bir Instagram Statüsünün veya Altyazısının bir gönderiye büyük katılım göstermesi ve içinden daha fazla insanın cazibesi kazanması bir gurur meselesidir.

 Durumunuzu değil, hayatınızı güçlendirin.
 Kimseye güvenmeyin. 
Her zaman bir komplo ve güdü vardır. Kontrol altında. Senin kim olduğunu biliyorum. Ve sadece farklı olmak için farklı olmaya çalışma. Bu yüzden lütfen beni yargılama ve seni yargılamayacağım çünkü güzelleşmeden çirkinleşebilir. Biraz daha az kavga ve biraz daha kıvılcım, ağzınızı kapatın ve kalbinizi açın. Bir endişe dünyasında savaşçı ol. Evet, ben sadece başka bir Instagram etkileyicisiyim. Instagram'da ilerlerken hayat sana güzeldir. Önce en kötüsü olmadan en iyisi olamazsın. Kolay olması için ihtiyacım yok, buna değmem gerekiyor. Mutlu bir ruh, acımasız bir dünya için en iyi kalkandır. Bu dünyada iki çeşit insan var ve ben de onlardan biriyim. Yaşam kitabında, cevaplar arkada değil. Hayatın için koş, her yerde aptal insanlar var. Eğer ben olsaydım, ben de ben olmak isterdim. Asla endişelenmem, hayat bir yolculuktur. Sadece sürüşün tadını çıkarmak istiyorum. En sevdiğim güzellik ürünü bu Instagram filtresidir. Hayatımdaki tek sloganım kaybetmemek. Kendimi sevmiyorum, kendim için deli oluyorum. Stil bir bakış açısının mükemmelliğidir. Kelimelere güvenmiyorum. Resimlere güveniyorum. Gülümseme, görünümünüzü değiştirmenin ucuz bir yoludur. Bir resim bir sır hakkında bir sırdır, siz ne kadar çok şey bilirseniz o kadar az bilirsiniz. Fotoğraf çekmiyorsun, çekiyorsun. İnsanlar fotoğrafların yalan söylemediğini, benim yaptığımı söylüyor. Göz görünmeden dinlemeyi öğrenmelidir. Nefret sahibi olmak işin sadece bir parçasıdır ve ne kadar çok nefret ederseniz, o kadar çok insan sizin gibi olur. Benimle aynı fikirde değilsen sorun değil ... Sizi haklı olmaya zorlayamam. Dürüst olun, kaç çirkin fotoğrafınızı sildiniz? Gülümseme, her şeyi düzleştiren bir eğridir. Bir görüntü çekmek, bir anı dondurmak, gerçekliğin ne kadar zengin olduğunu ortaya çıkarır. Hayat köpek gibi bir takım gibidir. Eğer lider köpek değilseniz, manzara asla değişmez. Kötü resimler yok; bazen yüzün böyle görünüyor. Bir çeşit fotoğrafçınız olsun çünkü düzenleme gücü ellerinde. Erkekler için Instagram Durum Sözleri Başka bir kız bulduğum gün pişman olacaksın. Neden önünüzde durduğunu sevdiğini beklemelisin. Annem bana bir hanıma saygılı davranmayı öğretti. Dikkat etmeyi seviyorum. Bir kız çetesi görürsem? Bu beni daha da dans ettiriyor! Nefret edenler nefret etmeye devam ediyor çünkü birileri yapmalı.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder