ÇEVİRİ

Aşk mı lazım



Aşk mı lazım
Dert mi lazım
Söyle sevdiğim bize ne lazım
Ayran içtik, ayrı düştük
Gülmek istedi şu kara bahtım
Yar beni özletme
Hadi artık
Aşk yolum küçücük sevda meleğim
Aşk mı lazım
Dert mi lazım
Söyle sevdiğim bize ne lazım
Ayran içtik, ayrı düştük
Gülmek istedi şu kara bahtım
Yar beni özletme
Hadi artık
Aşk yolum küçücük sevda meleğim
Bir ben yaşıyorum sensizliğin zorluğunu
Bir şey duydun mu
Farkettin mi yokluğumu
Yar yine çık yoluma
Aldın aklımı ah
Dile benden sen ne istersen
Bir ömür hazırım
Aşk mı lazım
Dert mi lazım
Söyle sevdiğim bize ne lazım
Ayran içtik, ayrı düştük
Gülmek istedi şu kara bahtım
Yar beni özletme
Hadi artık
Aşk yolum küçücük sevda meleğim
Aşk mı lazım
Dert mi lazım
Söyle sevdiğim bize ne lazım
Ayran içtik, ayrı düştük
Gülmek istedi şu kara bahtım
Yar beni özletme
Hadi artık
Aşk yolum küçücük sevda meleğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder