ÇEVİRİ

Whatsapp Durumlari 2018

       


      WHATSAPP DURUMLARI

  • Hiç gelir miydi aklına, aklına hiç gelmeyeceğim?

  • Allah için dökülen gözyaşı kalbe abdest aldırır.

  • Allah seni özgür yaratmış! Gidip başkasının kölesi olma.

  • Alnımdan öp ki oraya adın yazılsın.

  • Aşk, yorgunken bile seni güldüren şeydir.

  • Ağlamak belki kirpikleri ıslatır ama kalbi temizler.

  • Ah! Bir sarılsam sana şimdi… Kırılıverse yalnızlığımın kemikleri..

  • Aklımdan çıkmıyor! Aklım çıkıyor ama o çıkmıyor.

  • Bu dakikadan sonra sadece midemi bulandırırsın.

  • Annelerin ayaklarının altında Cennet kokusu vardır.

  • Aramıza giren olursa bir tekme atarım…

  • Mutluluğa giden bir yol yoktur çünkü mutluluk bir yoldur zaten.

  • Aşk kutsal bir şeydir. Kirli gönüllerde barınamaz.

  • Atmış olduğumuz tüm adımlar senkronize.

  • Az unutup çok hatırlayan delirir, hiç unutmayıp hep hatırlayan delirtir.

  • Baktım hayat boş, ben de artık boş hayaller kuruyorum.

  • Bana bir harf öğretenin 40 yıl kölesi olurum.

  • Bana geleceğin saati söyle, tarihini bilmesem de olur, beklerim.

  • Bazen görmek için 2 göz yeterli olmayabiliyor.

  • Bazen kırılsam bile susuyorum. Kırmaktan korktuğum için…

  • Beden ağızla ruh ise gözlerle konuşur.

  • Bedenin yükünü ayaklar taşır, ruhun yükünü ise kalp.

  • Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.

  • Aşk, kendini TAM hissettiğin zamandır.

  • Belki de sen aşka âşıktın. Ben üzerime alınmışım.

  • Ben sana dokunamıyorsam, yazdıklarım dokunsun.

  • Ben kaybettiğimi özlerim, vazgeçtiklerimi değil.

  • Beni düşmanımın kötülüğü değil, dostumdaki sinsilik korkutuyor.

  • Benim için kolunda değil kaderinde yazan önemli.
  • Beyniniz gibi siz de küçüksünüz.

  • Sadece seni görsün istiyorsan gözüm, bir beni görmeli gözün.

  • Biri gelir seni Sen eder, biri gelir seni senden eder.

  • Birisi var gönlümde, alayı yalan gözümde.

  • Çevrem çok kalabalık ama hepsi merhabalık.

  • Çok duydum seninle ölürüm diyenleri ama hiç görmedim benimle ölüme yürüyenleri.

  • Çok özelliği olan değil, benim için özel olan güzeldir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder